PÁNEVNÍ DNO

Inkontinence, bolestivý nebo necitlivý styk, bolesti zad nebo hlavy. To vše může signalizovat oslabené nebo přetížené pánevní dno. 

Zdravé pánevní dno je flexibilní a přitom pevné. Zkusíme to své na kurzu probudit a přiblížit ideálu. A to postupným posilováním, uvolňováním i protahováním. 

Při kurzu budeme využívat zevní pomůcky, jako jsou čočky, overbally nebo ježci. 

Na kurzu budeme pracovat s dechem a aktivací pánevního dna pomocí bránice. 

V kurzu budeme využívat celostního přístupu spirální dynamiky, metodiky DNS profesora Koláře a metodiky Anny Kohutové.   



Kurz obsahuje základní přístupy ke cvičení pánevního dna, od lokálních cviků (cvičíme jen pánevní dno), po cviky globální (cvičíme celým tělem a pánevní dno nám naskakuje samo). Vyzkoušíme si také efekty, které má práce chodidel nebo páteře na pánevní dno. 

A konečně, naučíme se zapojovat pánevní dno v běžném životě


Po šestinedělí už není ani "kapka" v pořádku. Inkontinence trápí většinu žen po porodu. Není ale nutné jí trpět dlouhodobě.

Na jaký kurz mám jít?

Víte, že na kurzy můžete využít příspěvků své zdravotní pojišťovny? Podívejte se na aktuální podmínky ;)

JAK VYPADÁ MOJE PÁNEVNÍ DNO? A PROČ BYCH TO MĚLA VĚDĚT?