Pohyb. Chtějí ho všichni. Chtějí ho klouby, chtějí ho svaly, chce ho náš lymfatický systém i naše srdce. Touží po něm každá molekula našeho těla a celá naše anatomie byla evolucí dovedena do formy, která je k pohybu téměř dokonale stvořena. 

A přesto se nehýbeme. A když, tak ne úplně šťastně. Takže většině z nás nezbývá, než ten nepohyb a špatnopohyb nahradit kompenzačním cvičením, které nám umožní se zase znovu hýbat. Chytře, svobodně a hlavně bez bolesti. 

A právě tímto cvičením Vás ráda provedu. 

Vybrat si se mnou můžete:

Články o cvičení

Nejen v mateřství se odehrává vše před námi a pod námi. Skláníme se nad kočárkem, nad postýlkou, nad dítětem při přebalování. Mazlíme se s nimi při nošení v šátku nebo tlačíme kočár. Hrb se tak vytvoří dříve, než dítě řekne švec. I mně se to stalo, takže se zvětšenou kyfózou v hrudní páteři musím pracovat vědomě.

Když za mnou přicházejí ženy, které chtějí zlepšit kvalitu svého pánevního dna, očekávají nějaké ty cviky a možná použití pomůcek. Bývají často překvapeny, když trávíme velkou část kurzů, individuálních tréninků nebo workshopů, povídáním.

Video v reálné délce, můžete pustit a začít cvičit. Střídáme úzké a široké dřepy. U obou hlídejte techniku dle instrukcí z lekcí. Na vrcholu pyramidy (10. opakování) chvíli vydržte v širokém dřepu. Na konci celé sestavy opět vydržte, tentokrát v úzkém dřepu. Na samotný závěr si dopřejte jeden velmi pomalý hluboký dřep.

Zdravá chůze je tématem, které je velmi aktuální. A je to jedině dobře, jelikož chůze je naším nejpřirozenějším pohybem a sama o sobě obsahuje všechny potřebné cviky pro našeho svaly, klouby i fascie. Za předpokladu, že je naše tělo správně nastaveno a vyvinulo se v souladu se svými potřebami. Což bývá bohužel velmi neobvyklé. Dříve nebo později si...

V mé nabídce najdete novou lekci - Jemnou jógu. Kdo mě zná, tak ví, že spirituální rovina jógové praxe není mojí nejsilnější stránkou a vedu lekce raději z pohledu anatomicky správného a fyziologického pohybu. Výjimkou není ani tato lekce. Přesto se v ní budeme dotýkat symboliky jednotlivých pozic, otázkou čaker (nebo - chcete-li -...

Aktualizovaný přehled zdravotních pojišťoven, které nabízejí preventivní programy, v rámci kterých proplácejí některé sportovní aktivity:

Na svých kurzech vždy učím, že nejdůležitější cestou k nápravě diastázy je změna držení těla a změna pohybových stereotypů. Souvisejícím krokem je obnova správného dýchání a aktivace hlubokého stabilizačního systému.

Opakovaně se mi dostává dotazů a obav ze strany mých aktuálních i potencionálních klientů k chůzi na boso. Tedy k barefoot obouvání. Dotazy zní často takto:

Na kurzech často odkazuji na různá videa na youtube, které pomáhají pochopit, jak je lidské tělo stavěno, jakým způsobem funguje stabilizace strupu a jak třeba vypadá pánevní dno v celé své kráse. Zde najdete některá z těch, která považuji za opravdu přínosná.