Pohyb. Chtějí ho všichni. Chtějí ho klouby, chtějí ho svaly, chce ho náš lymfatický systém i naše srdce. Touží po něm každá molekula našeho těla a celá naše anatomie byla evolucí dovedena do formy, která je k pohybu téměř dokonale stvořena. 

A přesto se nehýbeme. A když, tak ne úplně šťastně. Takže většině z nás nezbývá, než ten nepohyb a špatnopohyb nahradit kompenzačním cvičením, které nám umožní se zase znovu hýbat. Chytře, svobodně a hlavně bez bolesti. 

A právě tímto cvičením Vás ráda provedu. 

Vybrat si se mnou můžete:

Články o cvičení

Jako lektorka pánevního dna patřím k těm, které příliš nefandí vnitřním pomůckám při aktivaci pánevního dna. Při své vlastní cestě za vzděláním jsem se setkala s mnohými názory, které odrazují od užívání pomůcek. Zvláště těch, které jsou prezentovány jako pomůcky pro usnadnění porodu. Tedy takové, které v průběhu zavádění zvětšují svůj objem a žena...

Nejen v mateřství se odehrává vše před námi a pod námi. Skláníme se nad kočárkem, nad postýlkou, nad dítětem při přebalování. Mazlíme se s nimi při nošení v šátku nebo tlačíme kočár. Hrb se tak vytvoří dříve, než dítě řekne švec. I mně se to stalo, takže se zvětšenou kyfózou v hrudní páteři musím pracovat vědomě.

Když za mnou přicházejí ženy, které chtějí zlepšit kvalitu svého pánevního dna, očekávají nějaké ty cviky a možná použití pomůcek. Bývají často překvapeny, když trávíme velkou část kurzů, individuálních tréninků nebo workshopů, povídáním.

Video v reálné délce, můžete pustit a začít cvičit. Střídáme úzké a široké dřepy. U obou hlídejte techniku dle instrukcí z lekcí. Na vrcholu pyramidy (10. opakování) chvíli vydržte v širokém dřepu. Na konci celé sestavy opět vydržte, tentokrát v úzkém dřepu. Na samotný závěr si dopřejte jeden velmi pomalý hluboký dřep.